loading...
فضائل امیرالمومنین(ع) وفاطمه زهرا(س)
س.ف بازدید : 17 شنبه 23 فروردین 1393 نظرات (0)
حسرت دیدن گنبد طلا حرمت

داره مثل بغضی کهنه به دلم چنگ میزنه

اونقد ازتو دور شدم که این روزاحس میکنم

غم غربت یه دنیا روی شونه ی منه

اونقد ازتو دور شدم که این روزاحس میکنم

همه جهان فقط یه زندونه برام

من که عمریه هواییه دیدننتم بگوپس کی نوبت من میشه پابوست بیام

میدونم پاتوقو هر چی دلشکستس حرمت

هر کی از غربت این زمونه خستس حرمت

هر کی از این دنیا بریده این روزا سمت تو

هر کی هر چی دره به روش بستس حرمت

میدونم پاتوقه هر چی دلشکستس حرمت

هر کی از غربت این زمونه خستس حرمت

هر کی از این دنیا بریده این روزا سمت تو

هر کی هر چی دره به روش بستس حرمت
 
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    آیا از این وبلاگ راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 14
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 14
  • بازدید ماه : 14
  • بازدید سال : 46
  • بازدید کلی : 690